keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Sain tämän tunnustuksen Neferiltä kiitos siitä.
                 Nyt sitten pitäis kertoa seitsemän faktaa itsestäni jospa niitä vielä kertomattomia löytyisi.

        Olen yli 60:nen kuuden lapsen mummu.
        En ole ollut koskaan tyytyväinen ulkonäkööni.Sillä olen lyhyt ja olisin halunnut olla pitkä ja tietysti hoikka.
        Olen harmaavarpunen sillä koskaan en ole värjännyt hiuksiani.
        Olen koko elämäni ajan tehnyt käsitöitä neulonut ja jopa ommellut itselleni ja perheelleni vaatteita.
         Olen pitkävihainen jos minut saa suututettua.
         Pidän kotimaisista vanhoista elokuvista.
         Pidän vanhasta tanssimusiikista.

 Sitten tunnustus täytyisi jakaa 15:ta mutta seurailtuani lukemiani blgeja tämä näkyy olevan melkein kaikilla jotenka toivoisin että lukijani ottakaa mukaan.
     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti