maanantai 24. tammikuuta 2011

Tunnustuksia


Otin kehoituksesta Wanhan Mummulan blokista tämän tunnustuksen tai sanoisinko haasteen kertoa itsestään 7 asiaa,kertoakko paheet vai hyveet jää jokaisen arvioitavaksi kumpia ne ovat.
  Tätä täytyisi jakaa eteenpäin mutta kehoitan itse kutakin vierailijaa ottamaan tämä matkaansa.

    1.Olin muutaman vuoden kaupungissa töissä mutta minusta  EI  tullut kaupunkilaista vaan palasin maaseudulle.

   2.Myöhästyminen on asia jota vihaan eniten ja siksi yritän olla aikataulusta etu ajassa."Parempi vaikka vartti ennen kuin 5 minuuttia myöhässä"...

   3. Olen 6 lapsen mummu,siis oikea mummu en mikään mummi tai mummo..

   4.En ole mikään ensiluokkainen "emäntä" teen mitä satun osaamaan..

    5.En pysty antamaan anteeksi jos minua loukataan eikä siihen ole ollut pätevää syytä eikä aihetta.

    6. Olen pitkä vihainen mutta toisekseen kestää pitkään ennenkuin minut saa suuttumaan,se joka sen onnistuu tekemään on sen jälkeen ilmaa minulle.Sen takia joku voisi sanoa että vaikea luonne.

    7.Muodostan mielipiteeni itse. Enkä pidä mielistelijöistä..

    Tässäpä nämä mitkä ensimmäisenä mieleeni tulivat ja näitähän riittäis vaikka toisille jakaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti