maanantai 19. heinäkuuta 2010

Mummot vesillä

Sain tässä taannoin tämmöisen mummot vesillä kortin postissa.Uskokaa tai älkää niin tämä pisti minut miettimään että tämähän on ihan kuin minä venneessä.Uskallan nimittäin tunnustaa että minä olen pelännyt veneessä pennusta asti ihan nyt vuosituhannen lopulle,enkä moottori veneeseen lähde vapaehtosesti vieläkään.Minua itseäkin naurattaa tämä pelkoni sillä nyt kun vuosikymmenien jälkeen miettii syytä siihen se tuntuu vähäpätöiseltä mutta ei tuntunut silloin alle kymmenvuotiaasta.. 

Joka tapauksessa kiitos vielä kortin lähettäjälle. 

7 kommenttia:

  1. Voi että nuo Mummo-kortit ovat Ihania!
    Olisi hauska kuulla se 10-vuotiaan tytön pelkotarina :)
    Mukavaa päivää sinne
    tuksu

    VastaaPoista
  2. Ihana kortti!Täytyy tunnustaa, että minäkin olen pelännyt veneessä olemista.En lähde ihan helpolla veneen kyytiin!!))

    VastaaPoista
  3. Mummokortit ovat niin ihanan hyväntuulisia jotta!
    Kyllähän se vesi on kunnioitettava elementti.
    Lapsena sattunut haveri voi todellakin olla mörkönä mielessä loppuiän.
    Viihtyisää päivää!

    VastaaPoista
  4. Hauska kortti :D Vedessä kannattaa olla mieluummin varovainen kuin turhan rohkea. Viime viikonlopun hukkumistilastot ovat surullista luettavaa :(

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista tuksu,vesimiesneulooTarina ja Huopatossunen.
    Lohduttavaa on kuulla että jollain toisellakin on etäinen tuntuma veneeseen.Minulla on veli hukkunut aikuis iällä niin sekin lisää varovaisuutta.

    VastaaPoista
  6. Tunnustan myös pelkääväni veneessä ja korkealla huimaa tosissaan. Mulle ei tarvi kahta kertaa kehottaa pistämään pelastusliivejä päälle en nimittäin lähtis ilman niitä veneeseen.

    VastaaPoista
  7. Kiitos kommentista saga.
    Minua olkaa jo huimata räystään korkeudella.
    Pelastuliivit on oltava ja mieluusti tuplaten ennen kuin minut saa venneeseen.

    VastaaPoista